Zmogljivost izvoznega stroja v času delovanja rudnika je bila 8 ton oziroma 6 ljudi v vsaki kletki. Hitrost vožnje je dosegla 8 m/s za transport rude in drugega materiala ter 4 m/s za prevoz ljudi. Izvažalni stroj je bil izdelan kot unikat in v 100 letih ni zahteval nadomestnih rezervnih delov. Pri transportu je sodelovala ekipa strojnika izvoznega stroja, signalist izvoznega stroja (zvonar) in spremljevalec (beglajtar).
Po letu 1956, ko so zgradili žičnico med Jožefovim jaškom, v tistem času imenovanem jašek Delo, in klasirnico v topilnici, je bil ves izvoz rude preusmerjen na Jožefov jašek. Jašek Frančiške pa je v tem času še ostal pomemben za transport lesa ter uvoz in izvoz rudarjev, saj je v jamo na tem območju v tistem času še vedno vstopalo 280 rudarjev. Izvažalni stroj je obratoval do leta 2007.
Po letu 2007 je bilo v jašku Frančiške montirano moderno dvigalo proizvajalca ThyssenKrupp, ki povezuje jamo od površine do III. obzorja, do globine 122 m. Za upravljanje dvigala, ki je konstruirano kot običajno dvigalo v stolpnicah ali visokih skladiščnih objektih, zadostuje samo spremljevalec (beglajtar) v kletki dvigala. V pohodnem delu jaška je poleg pohodnih lestev nameščen tudi cevovod, po katerem se iz črpališča v jašku Frančiške na višini 12 m nad nivojem IX. obzorja črpa jamska voda na površino (1.800 m/dan).